Pokeri - Pokerimestari

Unibet

Tämän keskustelun aiheena on: Unibet ja aihealueena Pokeri, joka on osa Pokerikeskustelut kategoriaa; Joo, elikkä tuon bonuksen samainen on ainakin hyvällä mallilla tällä hetkellä. 20€ deposit meni, rolli nyt ~ 38$ ja 30 ...


Go Back   Pokerimestari.com > Pokerikeskustelut > Pokeri



Kommenttia
 
Työkalut
  #1  
Vanha 11.02.07, 17:12
 
Unibet

Joo, elikkä tuon bonuksen samainen on ainakin hyvällä mallilla tällä hetkellä.
20€ deposit meni, rolli nyt ~ 38$ ja 30 VIP pistettä saatu nyt.
Reply With Quote

Kaupallisia viestejä
Everest Pokerille $200 dollarin bonus jo vain $5 dollarin talletuksella. Vain koodilla "POKERI200".
  #2  
Vanha 11.02.07, 17:16
 
Voi perkeleen perkele!
Pelasin kahtapöytää, molempiin samaan aikaan ässät kätee. Mietin, että mikäs nyt on. Molemmissa reissailtiin all-in, kaveri näyttää Q6s, flopilta väri, GG. Toinen pöytä, kaveri näyttää 67s ja saa kolmoset flopista. Mitä vittua??

Sinne meni ihana osa rollista, onneksi ei kaikki... :rolleyes1:

Elikkä nyt ollaan tilanteessa ~ 20$ ja 37,5 VIP pistettä.
Reply With Quote
  #3  
Vanha 11.02.07, 17:40
 
Noniin, nytten voin kyllä sanoa, että olen pelannut älyttömän hyvää peliä, ainakin aikesempaan verrattuna, rolli on nyt 40$ ja tosiaan 39 VIP pistettä, ja nämä muutamassa tunnissa joten varmaankin voin olla tyytyväinen?
Nyt lopetan pelit, menen syömään ja pänttään kokeisiin.
Reply With Quote
  #4  
Vanha 12.02.07, 23:16
 
Noniin, tänään ei ole mennyt pelit kovin hyvin, olen hävinnyt melkein kaikki hyvät kädet. Mitäs siinä sitten voi mitään tehdä? Lopettaa pelit, aivan sen teinkin ja selailin PO:n tilastoja.

Voitollisimmat kädet on tässä järjestyksessä:
KT
QQ
KQ
AK
KK

Tappiolliset kädet taas:
AJ
A8
77
AQ
AJs

Tota, joo... A8 nyt johtunee siittä, floppiin tuli ässä, reissailin, en paljoa ja riverille mentiin, kaveri näyttää suoran jonka se sitten sai turnin ja riverin korteilta. 77 johtunee pienestä tiltistä... AJ on se ongelmakäsi minulle, tuon AA:n kanssa, se on vahva, mutta ei ole.
Ja tappiollisimpana kätenä se käsi, jonka ei olisi ikinä siellä uskonut olevan vaan toisessa päässä eli AA.

Yhteebsä ~1500 kättä ja AA:n oon saanut 10 kertaa, 6 voittoa, 3 mennyt sillain, että reissanut pre-flopilla, ei kovin isosti, kaikki fold. Jaa.
3 mennyt sillain, että voittanut 3-5$.
Loput 4 mennyt taas sillain, että vihu menee all-in prefolippa 67s ja saa täyskäden flopista, Q6s -> väri flopista, All-in flopilla --> kaksi paria riveriltä, ja sitten ehkä vähän huono peli minulta kun kaveri sai setin, molemmille All-in. Mietin, että sillä olis ollu se top pair siellä, mutta ei ollutkaan niin. Tästä olen aivan ymmälläni PO:n mukaan olen pelannut 33 kättä NL50, ja hävinnyt tuonne 13$. Istuin kyllä tähän pöytään, mutta en pelannut kuin yhden käden kuin aloin kattomaan, että hetkinen. Noh ei voi mitään.
NL10 +4.42
PL5 (?) +10.02
PL10 +27.63
= +19.42


Ja 149 VIP pistettä korjattuna elikkä siittä vielä 50€ ja toinen samanlainen tulee pian.

PL pelaan tuhat kertaa mielummin, mutta vapaita pöytiä ei ole ikinä ja jonottaa saa aina kauan, joten paljon joutuu menemään peliä NL:n puolelle ja se ei ole kovin tuottoisaa.

Sen verran täytyy sanoa, että pelit ovat menneet paremmin kuin ikinä, ajattelin, että tämäkin menee samallalailla, että kaikki hävitään, muttei kumminkaan. Voitolla ollaan ja siellä toivotaan pysyvän.

Vielä edit.
Pelaisin tämän jälkeen 4 pöytää, jokaiseen laitoin 5$, pelasin yhteensä about satakättä, elikkä sen 25 pöydässä, PL 10:ssä on aivan älyttömästi tähän aikaan fisuja joilta saa hyvin rahaa. Taidanpa siirtää unirytmiä muutamalla tunnilla myöhempään, ei tällätteitä voi missailla! Reissasit potillisen AA:lla, kaikki makso. Floppiin tuli Axx, Reissaat 1/4 potillista, kaikki maksaa. Sama vielä kaks kertaa, ja sitten sun stackki olikin 20$. Kerran tapahtui paha ohiveto jonne meni 20$. KQo kätee, floppii KKAs. Reissaan kaveri maksaa. Hänellä ei ollut AA eikä AK, sen tiesin.
Turn, 6s -> 2 pataa pöydässä. River 6s, tiesin mitä kävi, värille hävisin. Kaveri näyttää KQs ( spades ) Vitutti. Noh nyt rolli on ~ 70$ ja VIP pisteitä on 185 joten kai tässä voi mennä rauhallisin mielin nukkumaan.

Asia jossa varmasti tarvisin opettelua vielä, on noitten reissauksian suuruus. Minulle ei ole hajuakaan moisesta, joten reissailen pre-flopilla puolet potista, ja 1/2 tai 2/3 potista riippuen kuinka vahva käsi vastustajalla on. Jos Jarcon sais tästä pienen oppitunnin? :P

Last edited by Silens; 13.02.07 at 18:19.
Reply With Quote
  #5  
Vanha 13.02.07, 18:25
 
En voi uskoa ihmisten pelejä. Nämä maksaa maksut kun maksut, ja menee sitten ohi.
TT kätee, reissu, vihu maksaa. Floppiin 873, reissu All-in ( pelasin shortstackilla ) maksu. Turnilta tulee Q riveriltä K ja kaveri näyttää KQ.
KK kätee, reissut menee vihun kanssa all-in, kaveri näyttää QJ ja floppiin Q ja turnilta toinen Q. Ei perkele. Noh pian koitetaan uudestaan, jospa löytäis vaikka fisuja. Rolli nyt 44,6$ Eli plussa ollaan...
VIP pisteitä ollaan saatu 262,5, mutta tuntuu vahvasti, että jos ei pelit parane niin jää saamatta loput.

Lukeeko kukaan tätä? Kysyn siksi, että miten nuo bonus rahat saa pihalle tuolta?
Reply With Quote
  #6  
Vanha 13.02.07, 19:28
 
Lainaa:
Originally Posted by Silens View Post
Lukeeko kukaan tätä? Kysyn siksi, että miten nuo bonus rahat saa pihalle tuolta?
Juu kyllähän näitä välillä tulee luettua. Oot sattunu myös pariin kertaan samaan pöytäänkin PL10:ssä. :cool1:

En ole ihan varma ymmärränkö oikein tuota bonus kysymystä, mut mulla bonussummat on tullu autom. rolliin jatkoks. Eli ei oo tarvinnu tehä mtn.. Jos ei bonuksia kuulu, niin supporttiin vaa yhteyttä. Ja bonusmanit voi varmaan kotiuttaa sitä mukaa kun niitä on kertynyt..
Reply With Quote
  #7  
Vanha 13.02.07, 20:00
 
joo kyllä näitä luetaan:smile:
Reply With Quote
  #8  
Vanha 13.02.07, 20:10
 
No höh. Itse en kumminkaan seuraa tuota rollia niin hyvin, kun se päivittyykin vähän hitaasti, niin ei ainakaan ton ekan kohdalla voinu huomata. Noh tota toista ei ainakaan ole tullu pistän viestiä supporttiin sitten kun oon saanu 300vip. Muuten muuttuuko se My Page/VIP/Bonuksenilista? Esim avoin sulkeutuneeksi yms.

Tosiaan ihmiset, jos luette niin ihan vapaasti voitte kirjotellakkin. Ei tarvi olla edes mitään tärkeää

3eyefish, mikä sun nickkis on? Varmaan ollaan satuttu samassa pöydässä pelaan useampikin kerta, eipä tuolla noita hirveästi ole.

Minkälaisia lukeamia noitten PO:n lukemat pitäis olla? Sawflop% yms.
Katsoin muuten, että olen -10$ NL10:stä joten se jää totaalisesti minun pelistäni pois kun taas PL10:ssä olen +38$...
Reply With Quote
  #9  
Vanha 13.02.07, 20:21
 
huomannut sen kanssa että pot-limitissä voittaa helpommin kuin no-limitissä. mutta pot-limitin pelaajia on vaan niin vähän (ainakin ongamella) pelit loppuu käytännössä PL100:n.
Reply With Quote
  #10  
Vanha 13.02.07, 20:55
 
Lainaa:
Originally Posted by Silens View Post
Muuten muuttuuko se My Page/VIP/Bonuksenilista? Esim avoin sulkeutuneeksi yms.
"avoin" >>muuttuu>> "maksettu":ksi.

Lainaa:
Originally Posted by Silens View Post
3eyefish, mikä sun nickkis on? Varmaan ollaan satuttu samassa pöydässä pelaan useampikin kerta, eipä tuolla noita hirveästi ole.
2 kertaa muistan pelanneeni samois pöydis. Mun PO näyttää sun kohdal PL10:ssä 39kättä, eli ei kauaa olla istuttu samassa..:tongue: ortiz00 nickil oon pelaillu..
Muuten ihan hyvin sulla noita vippejä kertynyt. Itellä vasta 61,5pistettä, tosin pelaillu vaan 1-2pöytää kerrallaan.
Reply With Quote
  #11  
Vanha 13.02.07, 20:59
 
Ite pelaan vähintään neljää. Joo, oon saanu kerättyä niitä kyllä, mutta en rollia niinkuin sinä...
Reply With Quote
  #12  
Vanha 14.02.07, 00:12
 
Mut voittoja sul on ainaki tainnu enempi tulla. :tongue:

Pelaatko muute miniview:llä vai ihan normaalin kokosil pöydillä?
Ite kokeilin tos vähä aikaa miniview:nä paria pöytää mut oli jotenkin vaikeempaa hahmottaa tilanteita.. Ja miinuksena ettei PO näytä pöydäs statseja. Normaaleilla tableilla taas joudun pelaa päällekkäin. :eek1: vähän säheltämistä..

EDIT Kävin äskö läpi nuita PL10 pöytiä ja äijällähän taitaa mennä aika lujaa!

Last edited by 3yefish; 14.02.07 at 00:20.
Reply With Quote
  #13  
Vanha 14.02.07, 00:32
 
Joo, tosiaan menee. Laitoin 5$ kolmeen pöytään. Yhessä 45$ ja kahessa muussa 10$ nyt tässä loppuvaiheessa ei oo tullu hyviä kortteja oikeen.

Ihan normiwiewillä, menee vähän päällekkäin, mutta nään silti ihan pöydän kunnolla. Sillain, että jokaisessa kulmassa 1 ja pöydät on muutaman sentin liian isot. Nyt pelaan vain kolmea pöytää, väsyttää niin helpompi keskittyä kolmeen kuin neljään.
Reply With Quote
  #14  
Vanha 14.02.07, 00:47
 
Huhu! Äske vmul 555. käsi ja AA, 23$ potti kotiin..
Reply With Quote
  #15  
Vanha 14.02.07, 01:11
 
En vain osaa menetin 10$ ja nyt ei anna kortteja... Kuinka usein pitäisi flopata setin taskupareilla? Itselläni tullu joku 2/20...
Reply With Quote
  #16  
Vanha 14.02.07, 01:17
 
Taskupari floppaa setin tai paremman 11.8% ajasta.. Eli sul suunnillee keskiarvo..
Reply With Quote
  #17  
Vanha 14.02.07, 01:27
 
Juu noh olen siittä muutaman kerran bluffannut tai floppi ollu pienimpiä kun taskupari niin näin vienyt potteja. Kysyin vain.

Oli äskön ihan kiva, olin lopettamassa, mutta tuli AK:t kätee molemmissa pöydissä. Toisessa ajettiin ohi menetin 2$ mutta toisessa tuli voitto 7$
Seuraava käsi KK
Floppiin 655, reissaan kaveri reissaa. Olen painamassa foldia kun maksankin. Turni on K, kaveri reissaa all-in maksan. Voitin tuosta 29$ :Banane17:
Tämän jälkeen tulikin vielä yksi KK josta voitin about 10$

Rolli on nytten 99,23 ( Perkele, ei vielä mennyt satanen rikki! )
VIP pisteitä on nyt sitten 391 joten lähettelen huomenissa viestiä supportiin, että missä viipyy rahat. Hyvin mennyt tämä 20 euroa muuttunu 4 päivässä 200 $. Kyllä ainakin minulle kelpaa. :Banane35: :Banane17: :Banane35:
Reply With Quote
  #18  
Vanha 14.02.07, 13:20
 
Pelit sujuu, sujuu ja vaan sujuu.
Rolli on nyt sen 220$, Sain bonukset minuutin päästä kun oli lähettänyt viestin supporttin. Osallistuon 100$ Fish and Chips freerolliin huvin vuoksi ja nyt on 2x Average Stack.
Reply With Quote
  #19  
Vanha 14.02.07, 13:38
 
Hienoa kuulla Ja aikas nopea asiakaspalvelu Unibetil. +++++
Itellä menöö varmasti ensivkolle että koko bonus on suoritettu.

...Pistäppä myös jtn PO-statiikkaa peleistäsi niin näkis vertailla omiin suorituksiin :smile:
Reply With Quote
  #20  
Vanha 14.02.07, 13:46
 
Pistäisin, mutten ymmärrä koko PO2:sesta mitään muutakun sen, että osaan katsoa kuinka paljon olen voitolla ja millä käsillä tullu tappioita/voittoja.
Sawflop% on 30 tiedän liikaa, ja ehkä suurimmat tappiot on tullukkin siillä, että olen lähtenyt kattoo A9s ja floppiin tullu ässä taikka sitten ysi+2 pienempää korttia tai sitten värin veto. Sano mitä pistän niin laitan
Reply With Quote
  #21  
Vanha 14.02.07, 14:02
 
Overview-välilehdestä missä näkyy sun koko tulos; pelatut kädet, flop%, profit jne. summaryyn painat hiirun oikeel napil ja 'More detailed stats' -> aukee valkeel pohjal oleva statiikka sivu.. Siit jos sais kuvan PL10-peleistä tänne

EDIT myös Profit Graph välilehden käppyrä kiinnostaa..
Reply With Quote
  #22  
Vanha 14.02.07, 14:18
 


Profit Graph ei toimi oikein minulla. Näyttää, että olen käynyt miinuksella ja sanoo, että olen vain 45$ voitolla, vaikka muuten PO näyttää että olen voitolla enemmän. Tuossa on kumminkin toi, tän päivän pelejä ei ole.

Eh, tipuin tuosta frollista sitten taas aika kivasti. AQo kätee, Floppii A kaveri reissaa all-in mietin ja maksan. Näyttää AK.
Vittu.
Voitin 0.70$ :Banane17:
Joo tuosta sen verran, että kunnon pelaajan silmissä näyttää aika kaameelta, kutsun itseäni kyllä vielä fisuksi, opettelen pelaamaan oikealla tavalla, mutta on tämäkin tuottanut hyvin.
Reply With Quote
  #23  
Vanha 14.02.07, 14:26
 
Sulla on ainakin reilusti löysempää peliä kun mulla, mutta myös hivenen agressiivisempaa.
Pistän saman statsi-sivun omaan blogiini kunhan saan pelattua ainakin 500 kättä lisää.
Reply With Quote
  #24  
Vanha 14.02.07, 14:30
 
Siis joo aika löysästi pelaan, mutta tosiaan reissailen vaikkei olisikaan kättä. Välillä vihuilla menee hermot mun pelityyliin kun välillä siellä ei ole mitään ja välillä siellä on todella hyvä käsi ja sitten taasen välillä floppaan ihmeellisesti oudoilla korteilla. Onko muuten kenelläkään käynyt sillain, että vihut ovat lähteneet pöydästä kun sinä vain voitat? Aamulla meni sillain sessio, että pistin 3 katki, ja loput lähti pian pois. Ei jaksanu mun peliä enää.

Siis en mielestäni pelaa mitenkää röyhkeetä tai siis sellasta ei mukavaa peliä, mutta en sitten tiedä...
Reply With Quote
  #25  
Vanha 14.02.07, 14:56
 
Lainaa:
Originally Posted by Silens View Post
Onko muuten kenelläkään käynyt sillain, että vihut ovat lähteneet pöydästä kun sinä vain voitat? Aamulla meni sillain sessio, että pistin 3 katki, ja loput lähti pian pois. Ei jaksanu mun peliä enää.

Siis en mielestäni pelaa mitenkää röyhkeetä tai siis sellasta ei mukavaa peliä, mutta en sitten tiedä...
Useasti on käynyt ja nimenomaan juur sillon kun tuntuu et pelit sujuu kerrankin, rupeekin pöytä tyhjenemään nopiata.. Eipä siinä auta muu kun tablen vaihto ja uutta putkeen.. (yleensä käy itellä niin et, seuraava pöytä onki huono ja häviän äsken voittamani rahat.. )

EDIT Vielä tuosta statiikasta sen verran et ei sun välttämättä pelityyliä kannata tiukentaa. Ainakaan tohon PL10, varsinkin jos tuntuu et toi pelaamine toimii.. Mut jos NL10 statsit näyttää aika samaa, niin siihen kannattaa tiukentaa. Ja esim jos tulee AT, AJ, AQ tyylinen käsi etupositioon, ei kannata välttämättä edes pelata jos PO näyttää, että edessä on viel agressiivisia pelaajia. Ite tykkään pelata passiivisempia vastuksia vastaan, tiukat/agressiiviset jätän rauhaan.. Jätä myös ainakin keskipositiosta ne roska Ässä-heikkokickkeri pelaamatta, niillä tulee vaan tappioo pitemmän päälle.

Last edited by 3yefish; 14.02.07 at 15:06.
Reply With Quote
  #26  
Vanha 14.02.07, 15:10
 
Juu en oo noita ässiä huonoilla kickkereillä pelannutkaan nytten. Nytten näyttää taas pelit menevän huonommin niin taidanpa palata kirjan, koulukirjan ääreen.
Reply With Quote
  #27  
Vanha 14.02.07, 23:24
 
Sä ja sun "ääkkÅset". Kylhän toi chatti kuitenkin meni disabled.. :eek1:
Varmaa sulla kans?
Reply With Quote
  #28  
Vanha 14.02.07, 23:50
 
:Banane35: :spinny:

Joo, ajattelin kun näin on ollut muuallakin. Siellä sitten tosiaan oli joku botti kattelemassa... :Banane17:

Woot! Pokeri on ihanaa, ja olen todella onnellinen että tein 20€ depositin unibettiin.

Rolli on nytten 279,39$ :Banane17:

Tänään fisut tuli jo yhdeksän jälkeen pöytiin, joten pääsen tänään ( kohta ) nukkumaankin ajoissa.

Pistän tavoitteeksi, että hiihtoloman jälkeen... Ooh koko viikko pelkkää pokeria... Normaalisti pitäisi lienee lähteä lappiin laskettelemaan yms? Minulla on parempaa tekemistä. Niin lause jäi kesken, hiihtoloman jälkeen jos tosiaan pelit menee tätä mukaan niin vähintään 500$ olisi rollina, tosin ei se 1000$ ei paha ole, eikä kyllä tätä mukaan liian pahalta tunnu. Sitten saisikin ostettua sen läppärin ja ei tarvisi potea selkäkipuja enään.

Muuten 3yefish unohdin kysyä sinun blogistasi sen, että miksi lähdit pois? Hävisitkö liikaa vai? Oliko lienee tärkeempää tekemistä..? Paljonkos sulla muuten on vip pisteitä kerättynä nytten?
Olen laiska ja kone lagaa kun importtaan käsiä PO:n, sen takia en kirjoita sinun blogiisi tätä :tongue:
Reply With Quote
  #29  
Vanha 15.02.07, 00:08
 
Lainaa:
Originally Posted by Silens View Post
Woot! Pokeri on ihanaa, ja olen todella onnellinen että tein 20€ depositin unibettiin.

Rolli on nytten 279,39$ :Banane17:

Tänään fisut tuli jo yhdeksän jälkeen pöytiin, joten pääsen tänään ( kohta ) nukkumaankin ajoissa.
Oon kyl vähän kade tosta sun suorituksesta, hienosti on pelit sujunna.:rolleyes1:

Lainaa:
Originally Posted by Silens View Post
Pistän tavoitteeksi, että hiihtoloman jälkeen... Ooh koko viikk